fitness fitness hacks workout sport

Deel via Facebook

Deel via Twitter

Verstuur dit artikel

Delen:

Fitness hacks voor de luie vrouw of man

Vind jij het moeilijk om uit de zetel te geraken en wat te bewegen? Wil je eigenlijk wel graag wat actiever zijn? Pas dan onderstaande fitness hacks toe en zie hoe je beweging gemakkelijk in je leven introduceert, en het er ook in houdt!

Een paar sportieve hacks op een rijtje:

Sport niet te lang. Doe het beter goed en iets korter, zodat je motivatie ook blijft terugkomen om het sporten vol te houden. Ga bijvoorbeeld een halfuurtje extra hard, met een HIIT-training (High Intensity Interval Training).

 

Een paar blokjes rond lopen is al teveel gevraagd? Ga dan gewoonweg op de grond liggen…! Er bestaan tal van grondoefeningen die net zozeer voor een mooi gevormd lichaam zorgen.
Er bestaan tal van grondoefeningen die net zozeer voor een mooi gevormd lichaam zorgen.

Maak je sporttas altijd meeneemklaar. Kom je net terug van een workout en ben je klaar om in de zetel te gaan liggen? Zorg er dan eerst voor dat er een handdoek, een outfit en een paar sportschoenen in je sporttas zitten, zodat je die de volgende keer onmiddellijk kan meenemen.

 

Combineer cardio en kracht in één workout. Zo win je tijd en heb je tegelijkertijd effectief getraind!

 

Vroeg begonnen, is half gewonnen. Doe je workout meteen ’s morgens, want dan is het al achter de rug!

Maak je sporttas altijd meeneemklaar.

Een extra duwtje in de rug nodig? Denk eens aan een personal trainer. Die maakt een schema op maat voor jou en moedigt je héél persoonlijk, 1 op 1, aan. Geen excuses!

 

Doe het eens wat trager… maar met meer weerstand. Je voelt je spieren al veel sneller branden.

 

Zet je hometrainer, step of crosstrainer voor je tv of laptop. Met je favoriete serie of film glijden de minuten zo voorbij.

 

Spreek af en beweeg samen. Je houdt het gemakkelijker vol als je met een vriend of vriendin sport. Afzeggen en niet sporten zal je niet snel doen!

Een extra duwtje in de rug nodig? Denk eens aan een personal trainer.

Pinterest, Instagram, Twitter… Volg een fitness goeroe die je elke dag met tips en tricks aanmoedigt.

 

Slaap voldoende! Een volwassen man of vrouw heeft gemiddeld 8u slaap per dag nodig. Geniet dus van de rust…

Tweez® je mening (0 reacties)

Geef je mening over dit artikel

0

Positweez

0

Negatweez

Mis geen Tweez®-nieuws!

Om je beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Bij het gebruik van deze website, alsook bij het wegklikken van deze melding ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie vind je in onze Privacy policy.

X
OK